czwartek, 5 stycznia 2017

Szalona osiemnastka

Dzisiaj pokażę exploding box zrobiony na osiemnaste urodziny mojej kuzynki. Miało być soczyście i kolorowo. W końcu osiemnastkę ma się tylko raz... Ech...




Pudełko zgłaszam na 18 wyzwanie na blogu Filigranki - Bingo (tekturka-tekturka-tekturka):

http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-18-bingo.html

oraz na wyzwanie w Klubie twórczych mam - Karnawałowe szaleństwo:

http://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2016/12/wyzwanie-goscinnej-projektantki.html

7 komentarzy:

  1. Ach miec znow 18 lat... Piekna praca. Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Klubu Tworczych Mam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, szałowe kolory :-) dziękujemy za udział w wyzwaniu Filigranek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko, szkoda że ja nie dostałam takiego prezentu... Śliczna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko :) Tylko pozazdrościć tych dopiero 18 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko zrobiłaś, kolory soczyste, żywe, a te tekturki fajnie harmonizują wnętrze, super :)
    Dziękuję Ci za udział w moim wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam i zapraszam w najbliższych dniach po wyniki. A także zapraszam do odwiedzin mojego bloga. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny box :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń